.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با وجود دامداران بزرگ ؛
سوادکوه کشتارگاه دام ندارد / خریداری دام ها با نصف قیمت !
شمال نیوز: یک دامدار و کشاورز سوادکوهی نداشتن کشتارگاه را از مشکلات این شهرستان بیان کرد و گفت: این مسئله سبب می شود تا قصابان با نصف قیمت دام ها را خریداری کنند.
سوادکوه کشتارگاه دام ندارد / خریداری دام ها با نصف قیمت !

به گزارش شمال نیوز، اسدالله اسدی در گفتگو با بازار کمبود آب را دلیل تبدیل اراضی شالیزاری به باغات درمنطقه خطیرکوه دانست و گفت: به رغم حفر چاه همچنان با مشکل کم آبی روبرو هستیم.

 

وی با بیان این که کمبود آب سبب تغییر کاربری و کاهش سطح محصولات کشاورزی و زراعی شده است، گفت: همچنین فعالیت های معدنی در منطقه سبب ورود آلاینده های ناشی از آن به رودخانه ها می شود.

 

وی سردسیربودن منطقه را دلیل افت محصولات کشاورزی برشمرد و گفت: با این حال برای تامین علوفه دام بعد از برداشت برنج اقدام به کشت دوم و جو در مزارع می کنیم.

 

اسدی با اشاره به دامداربودن اهالی منطقه، تامین علوفه و خوراک را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: قصابان دام ها را با قیمت پایین از دامداران می خرند و دام ها را نصف قیمت از آنان خریداری می کنند.

 

این دامدار و کشاورز روستای خطیرکوه سوادکوه بالابودن هزینه خوراک دام و نداشتن قیمت مناسب را از جمله مسائل بیان کرد و گفت: به رغم آن که دامداران بزرگی در منطقه وجود دارد این منطقه فاقد کشتارگاه است و مجبوریم دام ها را به ساری منتقل کنیم.

 

وی گفت: نداشتن کشتارگاه دامداران منطقه را زجر می دهد زیرا هزینه بالای انتقال دام به ساری و وجود واسطه ها سبب می شود دامدار متضرر شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.